MAKEUPSTORE ÖGONSKUGGOR

 
 
 
INFO: Makeupstores vanliga singelögonskuggor är väldigt pigmenterade och fina, dom är lätta att blanda ut och har lång hållbarhet.
 
MIN ÅSIKT: Den gråa skuggan heter STRAY och är en skimrig ögonskugga som är så himla fin, den krämfärgade skuggan heter MUFFIN och är en highlightfärg som jag oftast använder som highligher under brynbenet och på inre delen av ögonlocket typ. Det är min favorit ögonskugga därifrån och jag kommer nog köpa om den när den tar slut. Den blålilasilver skuggan är en så kallad MARBLE EYESHADOW och den har alltså flera olika skuggor typ i den. Jag har inte riktigt använt den så mycket för jag använder inte blålila skuggor så ofta men jag ska försöka använda den mer. Den heter iallafall BLUE VENATO och den är superfin.
 
 
 
/ Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0