TWIST-UP EYE GLOSS

 
Information: Detta är alltså en penna som innehåller ögonskugga, alltså en ögonskuggspenna.
Gloss-sticket lägger sig lätt på ögonen. Den ger ifrån sig ett fint skimmer som ska sitta hela dagen enligt beskrivning. Sticket finns i flera olika färger och det kan även användas som highlighter.  
 
Jag tycker: Jag sminkar mig med denna på morgonen (på ögonen, inte som highlight) och när jag kommer till skolan så har jag bara halva produkten kvar på ögonlocket. Produkten börjar lägga sig som en linje i ögongloben (creasa sig) och färgen börjar försvinna. När jag kommer hem ifrån skolan så har jag knappast ingen produkt kvar. Jag tipsar faktiskt inte IsaDora´s Twist-up Eye Gloss.
 
/ Emelie ♥♥♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0