Litte Black Beauty Book

 
Tänkte visa min absoluta favorit ögonskuggspalett som jag använder dagligen typ. Den är ifrån ELF och den heter Little Black Beautybook, Warm Edition. Den har typ bara skimriga skuggor men några få matta skuggor.  Det är väldigt naturliga skuggor men det finns också några blåa, gröna och gul orange skuggor. Jag tycker denna palett är bra för det finns allt man behöver när man ska göra en fin sminknig, highlight skuggor, bruna skuggor, matt brun skugga osv. Det ända som saknas tycker jag är en svart skugga, för det finns ingen svart skugga utan bara mörk bruna skuggor men annars tycker jag paletten är perfekt. Skuggorna är väldigt pigmenterade och håller hela dagen. Det är 48 skuggor i paletten och en spegel och så en applikator.
Paletten finns att köpa på elf hemsida för ca 90 kr tror jag :)
 
 

/ Wilma 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0