BORSTAR JAG ANVÄNDER TILL VARDAGS MAKEUPEN

 
1. RT Contour Brush
Jag använder denna till att lägga rouge. Borsten har en perfekt fäorm till att applicera rouge över bronzer.
 
2. RT Blush Brush
Den här borsten använder jag till bronzer. Den är stor och fluffig och superlen. Denna borste fungerar så mycket bättre än en liten bronzerborste då det blir så mycket naturligare med denna stora superfluffiga borste.
Dessa två borstar använder jag till puder/lösfoundation osv. 
 
3. RT Buffing Brush & RT Multi Task Brush
Dessa två borstar använder jag till puder/lösfoundation.
 
4. RT Essential Foundation Brush
Den här borsten använder jag till min foundation, den fungerar perfekt till det.
 
5. E.l.f  Small Stipple Brush 
Jag använder den här borsten till flytande concealer.
 
6.RT Brow Brush
Den här borsten skulle jag nog inte kunna leva utan, den är så...underbar. Den är liten, sneskuren och kompakt. Jag använder den till ögonskugga under ögonen. Har testat fler sånna här borstar, men RT borsten är helt klart bäst, det blir ett så mycket finare resultat med den.
 
7. RT Base Shadow Brush
Bästa borsten till ögonskugga. Jag använder den till ögonskugga, den är så himla bra. Den har perfekta formen och är inte för kompakt och inte för o-kompakt. 
 
8. RT Deluxe Crease Brush
Den här borsten är som en blendig brush, den har en lite udda form igenfört med de flesta blending-borstarna, men det är bara positivt för den är superbra.
 
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0